Magaluf (dag 2)

26 juni 2018 - Palma de Mallorca, Spanje

Dus... eerste nacht in het hostel. Beviel me eigenlijk best prima. Heb redelijk geslapen. Om 1000 uur ben ik met Eyas richting Palma gelopen, waar we eigenlijk een fiets zouden huren.

Onderweg kwamen we een leuk tentje tegen waar ik een clubsandwich nam. Die was echt super lekker!!

Na de .. brunch.. namen we de bus naar magaluf. Ik had op internet een chille beachclub gezien, waar we naartoe zouden gaan. Eenmaal aangekomen was ik erg verrast van de gezellige plek. Mooi strand en leuke winkeltjes. Erg gezellig.

We vonden een gratis beach club met zwembad en de lekkerste cocktails. Ik heb nog even een praatje gemaakt met een nederlandse jongen die woont in mallorca en werkt als piloot. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. In de beachclub Hierhebben we de dag doorgebracht en verderop lekker gegeten en het wk gekeken.

Helaas verloor ik voor de zoveelste keer een groot geld bedrag. Dit terwijl ik al blut ben, maar hey.. het mag de pret niet drukken.

Op de terugweg stuurde Eyas ons de verkeerde kant op voor de bus (moet altijd zelf mijn dingen regelen, want ik zei hem al dat het verkeerd was). Hierdoor hadden we er een gemist, maar gelukkig vonden we snel de juiste stop.

Helaas doet de bus er een uur over om terug te rijden naar ons hostel, dus eenmaal in de bus om 22.20 was ik enorm gaar.

Voordat ik naar bed ging, heb ik lekker gedoucht en daarna nog even met het thuisfront bericht. Vandaag verbrandt en erg moe, morgen BARCELONA. Dus mijn wekker staat om 05.45. Hopelijk gaat alles goed. Weltrusten!