Barcelona (Dag 3)

27 juni 2018

Om 5.45 ging mijn wekker. Gelukkig had ik alles de dag ervoor al klaargelegd en opgeruimd, dus ik was snel klaar. Ik ben direct naar de bus gegaan naar vliegveld.

De bus was overvol met vooral veel lokale bewoners. Met ongeveer een uurtje was ik op vliegveld en binnen 10 minuten was ik al bij mijn gate. VEEL TE VROEG DUS.

Maarja.. ik was in ieder geval op tijd en mijn vlucht was aangenaam. Ik mocht voor het eerst bij het raam zitten, dat was wel leuk.

Eenmaal aangekomen op Barcelona moest ik een uur wachten op een vriendin die vertraging had. Maar ondanks dat ging ook alles prima (ben even de winkeltjes in gegaan).

Als eerste hebben we de bus naar hartje centrum gepakt, waar we zijn gaan brunchen. Een club sandwich en cocktail bij het hard rock restaurant. Erg lekker.

Daarna zijn we winkel in, winkel uit geweest. Wat spulletjes gekocht. Bij het strand gegeten (waar het super druk was) en daarna weer terug voor een ijsje en de bus naar het vliegveld.

Tijdens het eten van ons ijsje kregen we te horen dat de vlucht van mijn vriendin was geannuleerd. Dus de laatste uurtjes samen gebeld met de vluchtmaatschappij en het probleem opgelost. Ze mocht nog 3 dagen, betaalt, in barcelona verblijven.

Rond half 10 vloog ik terug naar mallorca. Daarna nog een uur in de bus. Ik was om 23.30 terug in het hostel en helemaal uitgeteld. Dag 3 ging ook weer snel voorbij.