Porto Pi en Magaluf (Dag 4)

28 juni 2018 - Amsterdam, Nederland

Vandaag lekker uitgeslapen. Om half 10 opgestaan. Vrij snel naar porto pi gelopen. Een leuk winkelcentrum met een aantal restaurants. Hier hebben we best lekker en goedkoop ontbeten.

Daarna wilde ik een chip ahoy shake van de macdonalds, maar die verkochten ze niet. Het aparaat was buiten werking. Toen was ik teleurgesteld en nam ik een Big Mac Jr.. een kleine big mac dus. SUPER lekker :D. En daarna een mcflurry met lotus speculloos en karamelsaus. Lekker slecht, maar yummie.

Hierna hebben we de bus gepakt naar magaluf. De gratis beachclub in magaluf is erg goed bevallen, mede omdat de cocktails erg lekker zijn en niet duur. Ook kan ik daar gewoon lekker het zwembad in, ligt het aan het strand en is er leuke muziek.

Na een beetje gezont te hebben, zijn we wat toeristische winkeltjes afgegaan en hebben ik een grote steek gegeten met het wk in beeld.

Daarna teruggegaan, omgekleed en nog een drankje en sisha gedronken vlakbij het hostel. Het was een beetje saai en de clubs vroegen allemaal een entreeprijs. Dus we zijn lekker naar het hostel gegaan om 0200 uur. Mooi zat weer voor vandaag dacht ik zo!

Morgen nog 1 keer Magaluf, omdat ik per se wil kleuren. Het lijkt misschien alsof ik al veel heb gezont, maar dat valt vies tegen. Pffff...

Mis het thuisfront wel en ben blij als ik weer even thuis ben ♡ weltrusten!